WIOSNA w domu handlowym MYSIA 3

WIOSNA w domu handlowym MYSIA 3

4 maja 2015 0 przez Virtu

browar
Dobry design, proste kroje i wyjątkowa dbałość o tkaniny – tak po raz kolejny dom handlowy MYSIA 3 realizuje swoją filozofię minimalizmu i jakości na nadchodzący sezon. W dawnym budynku Cenzury czuć wiosenny klimat – pojawiły się nowe sklepy i nowe projekty.

SHE/s A RIOT na MYSIEJ 3. Na drugim piętrze domu handlowego MYSIA 3 został właśnie otwarty sklep SHE/s a RIOT. To miejsce, do którego trzeba się koniecznie wybrać nie tylko po ubrania, ale także po ciekawe pozycje książkowe, czy dotychczas niedostępne w Polsce magazyny. Na półkach KIOSKU można znaleźć wybór najlepszych tytułów gazet oraz książek z całego świata o modzie, sztuce, kulturze i biznesie. SHE/s A RIOT działa już od 3 lat, jest to brand doceniony przez media i światowych celebrytów. Projektantka, Ewelina Kustra stara się, aby jej projekty były zawsze niebanalne. Inspiracje czerpie z szeroko pojętej kultury i sztuki. To świetna wiadomość dla fanów projektów tej prężnie rozwijającej się polskiej marki modowej, zwłaszcza, że jest to jej jedyny warszawski adres.

Wiosenna świeżość to nie tylko świeżość nowych kolekcji. Odwiedzając dom handlowy MYSIA 3 poczujecie ją w nowym miejscu Młoda Polska. Miejsce inspirujące, bardzo twórcze. Jak nazwa wskazuje, to tam można zobaczyć i kupić najnowsze kolekcje młodych, utalentowanych, polskich projektantów – zarówno tych, którzy wypuścili swoje pierwsze kolekcje – jak i tych, powracających po latach. To wyjątkowy punkt w domu handlowym MYSIA 3. To miejsce, w którym łączą się między innymi projekty JACOBa ze zmultiplikowanymi wizjami modowymi Arkadiusa, czy minimalistyczną kolekcję Poli Rudnicki. To tutaj możecie poczuć klimat „high fashion”. MUST BE!

TRENDY WIOSNA/LATO 2015 DOMU HANDLOWEGO MYSIA 3

MINIMALIZM

Nowy Jork, Paryż, Mediolan, Londyn – w kolekcjach dostępnych w domu handlowym MYSIA 3 znajdujemy trendy ze światowych wybiegów.

NENUKKO w kolekcji wiosennej ‘I’m not then’ przedstawia swoją wizję minimalizmu. Kolekcję cechuje prostota form i skromność detalu. Linie są proste i klarowne, bryły czytelne i pozbawione dekoracji. Swoboda fasonów wyraża potrzebę autonomii, otwartość i autentyzm. Zastosowane surowce to przede wszystkim materiały naturalne: len i bawełna w neutralnej gamie kolorystycznej.

Wiosna na MYSIEJ 3 to synonim tego, co naturalne, prawdziwe i nieskomplikowane. W ten trend wpisuje się unikalna kolekcja marki SHE/S A RIOT, która pojawiła się niedawno na MYSIEJ 3. Ubrania z tej linii docenią wszystkie RIOT GIRLs!

Biżuteria i zegarki z najnowszej kolekcji Calvin Klein to minimalizm w najlepszym wydaniu. Pierścionki, bransolety oraz zegarki stanowią eleganckie dopełnienie wiosennej stylizacji, a ich prostota i wyrafinowanie idą w parze z bardzo dobrą jakością wykonania. Calvin Klein po raz kolejny udowadnia, że minimalizm to jeden z głównych składników DNA marki.

PRINT

Moda to sztuka. Printy, nadruki, kreatywne wzory i ciekawe faktury pokazują twórczość projektantów. Prawdziwość tej tezy udowadnia marka ORSKA. Anna Orska to projektantka unikatowej biżuterii tworzonej z wyjątkowych kruszców przeistaczanych w oryginalne formy. Artystka prezentuje w swojej najnowszej kolekcji druki 3D, korzysta także ze skamielin – zębów rekina. Te elementy posłużyły do stworzenia długo wyczekiwanej męskiej linii biżuterii.

Est by eS. – tej marki nie może zabraknąć, kiedy mówimy o printach i nadrukach. To marka dostępna w sklepie NAP, która łączy w swojej kolekcji dwa ważne trendy. Z jednej strony delikatne, kobiece i proste kroje, z drugiej odważne, niebanalne wzory w mocniejszych barwach, takich jak turkus czy czerwień. Dla wszystkich, którzy chcą wyrazić siebie na wiosnę!

W wiosenno/letniej kolekcji KAASKAS dominuje print w różnych wariantach. Duet konsekwentnie stawia na kolory i ciekawe wzory.

JEANS

To jeden z głównych trendów, który po raz kolejny zdominował sesje w czołowych, modowych magazynach.

Jeans to na pewno znak rozpoznawczy dla G-Star RAW. W sezonie wiosna/lato 2015 prostota jeansu połączona została z niezwykłymi detalami w najnowszej kolekcji marki.

Poczynając od boyfriendów w kolekcji damskiej przez „bejsbolówkę” w wersji męskiej, kończąc na zaskakującym połączeniu aksamitnych materiałów i jeansu.

Marka STETSON również doskonale wpisuje się w światowe tendencje, proponując odbiorcom najlepszej jakości jeans, czyli to co w tym sezonie najmodniejsze! Marka udowadnia, że diabeł tkwi w szczegółach i swoje inspiracje czerpie z podróży. W kolekcji znajdziemy jeansowe czapki z daszkiem i kaszkiety, wykonane z najwyższej jakości materiałów. Do obejrzenia projektów zapraszamy na II piętro domu handlowego MYSIA 3.

MUJI – tej marki przedstawiać nie trzeba – w tym sezonie uwodzi nas modelami z cieniutkiego jeansu, z którego powstały spódnice, koszule i bardziej tradycyjne spodnie. Dla wszystkich dla których „mniej znaczy więcej”.

PASTELE

Wiosna/lato 2015 to sezon delikatnej, subtelnej i przyjemnej dla oka kolorystyki. Pastele znajdziecie w większości sklepów od MUJI poprzez NAP aż po Młodą Polskę, czy sklep STETSON.

Pastele to wręcz synonim tego, co wiosną dzieje się w kolekcji japońskiej marki MUJI. Stonowane barwy połączone z eleganckim krojem każdego ubrania tworzą to, co wiosną musi znaleźć się w każdej szafie, nie tylko damskiej. Te bluzy i koszulki są idealne na weekendowy wypad!

MYSIA 3 to dom handlowy mieszczący się w gmachu dawnej Cenzury. W tym sezonie staje się mekką dla pasjonatów jeansu, minimalizmu oraz unikalnych printów w modowych projektach. Na czterech poziomach budynku znajdują się sklepy z ubraniami, akcesoriami, książkami i biżuterią oraz wyposażeniem wnętrz. Wyjątkowy charakter domu handlowego MYSIA 3 nadaje Leica Gallery, gdzie przez cały rok można oglądać wystawy fotografii polskich i zagranicznych artystów.