IMAS od Biostage – zaawansowany algorytm na Twojej stronie
21 stycznia 2022Prowadzisz sklep e-commerce w branży kosmetycznej? Chcesz dotrzeć do nowych odbiorców i wprowadzić ofertę na wyższy poziom? Jeśli tak, wykorzystaj innowacyjne narzędzie stworzone przez Biostage. Zobacz, jak zaawansowany algorytm zamieni Twój sklep internetowy w profesjonalnego doradcę klienta. I pomoże w promocji najlepszych kosmetyków.
IMAS od Biostage – zaawansowany algorytm na Twojej stronie
Prężnie rozwijająca się polska marka Biostage udostępniła niedawno niezwykłe narzędzie dla właścicieli internetowych sklepów z kosmetykami. Nowoczesny moduł IMAS to zaawansowany algorytm, który korzysta z technologii sztucznej inteligencji AI oraz rzeczywistości rozszerzonej AR, żeby pomóc w doborze kosmetyków do określonego koloru i rodzaju skóry.
Zaprojektowany przez Biostage moduł IMAS dostępny jest w formie wygodnej wtyczki dla branży e-commerce. Interaktywny plugin łatwo zintegrować ze sklepem online, prowadzonym na jednej z popularnych platform CMS (np. WordPress, Shopify lub PretaShop).
Jak działa rewolucyjny moduł IMAS?
Aplet IMAS automatycznie analizuję kolor i rodzaj skóry użytkownika na podstawie jednego zdjęcia selfie. Jak to możliwe? Eksperci i technolodzy Biostage stworzyli rozległą bazę danych – kilkanaście tysięcy zdjęć opisanych i uporządkowanych przez dermatologów. Na fotografiach umieszczone są twarze kobiet w różnym wieku i o różnym rodzaju skóry. Dodatkowo, aplikacja korzysta z informacji powiązanych o tym, jaki typ kosmetyków i produktów dermatologicznych będzie odpowiedni dla danej kobiety.
Wystarczy, że kobieta wykona jedno selfie, a zaawansowany algorytm IMAS dokładnie przeanalizuje przesłaną fotografię. Narzędzie identyfikuje cechy charakterystyczne – kolor i rodzaj cery, a także widoczne oznaki starzenia się. Wskazuje obszary, w których można zastosować odpowiednie kosmetyki. Informację o dostępnych produktach wtyczka czerpie prosto z bazy danych Twojego sklepu.
Szybka analiza rodzaju cery
Szybki algorytm IMAS od Biostage zwraca wyniki już w kilkanaście sekund. Tak krótki czas wystarczy do wykonania wnikliwej analizy zdjęcia i doboru propozycji kosmetyków. Aplikacja jest wydajna, ponieważ korzysta z nowoczesnych algorytmów ML oraz AI, a dodatkową płynność zapewnia cloudowa infrastruktura.
IMAS dla e-commerce
Jak możesz wykorzystać plugin IMAS w swoim sklepie internetowym? Dzięki temu narzędziu stworzysz wirtualnego doradcę, który pomoże kobietom znaleźć idealnie dopasowane kosmetyki. Odwiedzający Twój sklep klientki w szybki sposób sprawdzą kondycję swojej skóry. Działanie wtyczki IMAS opiera się na kilku prostych krokach:
1. Zrobienie selfie i przesłanie zdjęcia do analizy. Bardzo ważne jest, żeby zdjęcie było zrobione bez makijażu i okularów, najlepiej w świetle dziennym
2. Odpowiedź na kilka pytań, dotyczących podstawowych parametrów analizy
3. Otrzymanie spersonalizowanego raportu z komentarzem eksperta oraz propozycjami kosmetyków z Twojej bazy produktów
Większe zyski dla Twojego sklepu
Połączenie IMAS z Twoją platformą sprzedażową, pomoże błyskawicznie zwiększyć zyski. Dostępna za darmo analiza, obejmująca profesjonalny dobór kosmetyków, przyciągnie kolejne klientki. Z kolei personalizowane raporty oraz propozycje produktowe od razu przekierują odwiedzających do konkretnych kategorii sklepu i zachęcą do zakupu.
Narzędzie IMAS, stworzone przez Biostage to doskonała metoda promocyjna, która wyróżni Twój sklep online na tle konkurencji. Plugin łączy ogromną funkcjonalność z intuicyjnym interfejsem. Do uzyskania szczegółowego raportu wystarczy telefon i selfie, a propozycje kosmetyków pojawiają się w ciągu kilku sekund! Chcesz zobaczyć, jak działa ta innowacyjna technologia? Wykorzystaj ją w swoim e-commerce jak najszybciej!